Wednesday, August 18, 2010

2.OGOS.2010
actually ni bukan nye clas cik Hisyam tp ni time clas cik wan faizal time class sports management.aku masuk je clas keadaan semua dah macam tegang je pelik gak kan.cakap punya cakap baru la aku paham tengah bincang pasal first camp.biasa la kan dalam satu-satu projek mesti ada masalah tp aku rase masalah tu tak la besar sangat cuma kalau dibiarkan mungkin akan jadi besar.first sekali pasal agihan kerja ,ada yang buat kerja pastu ada yang tak buat kerja, ada yang buat kerja last minute.sampai dah minggu terakhir baru semua dah gaduh2 ckp banyak benda yang belum diselesaikan.aku pon tak tau dari mana cik wan tahu pasal ni tp bagus gak dye tahu sekurang kurangnye sambil mengajar management menda yang berlaku kat kelas aku tu bleh dijadikan sebagai contoh.dalam sesi perbincangan hari tu semua luahkan ape yang terpendam sepanjang kitaorg buat persediaan untuk first camp nih.lepas semua da luahkan so masalah pon seme dah mcm selesai cuma tunggu hari nk pergi jew.tu je utk 2 ogos dapat aku cerita

No comments:

Post a Comment